Informaţii Evidenţa Persoanelor
Informaţii Stare Civilă
Serviciul de Stare Civilă
Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;
Contact:
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu
Contact:
Cartea Electronică de Identitate poate fi ridicată de la nivelul oricărui SPCLEP în funcție de opțiunea solicitantului exprimată DOAR la momentul depunerii cererii. În situația în care solicitantul optează pentru ridicarea C.E.I. de la alt SPCLEP termenul de eliberare se prelungește cu 10 zile lucrătoare față de cel stabilit la nivelul SPCLEP la care cererea a fost depusă. Aceste dispoziții nu se aplică în situația exprimării opțiunii (...)
26.08.2025
Începând cu data de 1 august 2025 preluarea cererilor pentru eliberarea C.E.I. se va putea realiza de către orice serviciu public comunitar de evidență a persoanelor indiferent de locul de domiciliu al solicitantului. Pentru programare online https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta Se exceptează situațiile următoare: Atunci când dovada adresei de domiciliu se face prin aplicarea prevederilor art.28 alin.1 lit.c) din O.U.G. nr. 97/2005, rep., cu modificările (...)
26.08.2025
Actele de identitate model vechi, emise începând cu anul 1997, încă mai pot fi utilizate ca documente de călătorie, până la expirare sau până în 03.08.2031.
25.08.2025
Puteți verifica stadiul soluționării cererii aici: VERIFICĂ STADIUL
18.08.2025
Acesta este un serviciu digitalizat! Certificatul pentru atestarea domiciliului poate fi obținut online (semnat electronic) doar de către utilizatorii care au un cont de utilizator validat. Autentifică-te folosind acest link. Încă nu ai cont în HUB? Creează-ți unul chiar acum! Eliberarea Certificatului privind domiciliul înregistrat în Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, document care atestă în România ori, după (...)
06.07.2025
Termenele de eliberare pentru cartea electronică de identitate (CEI) și cartea de identitate simplă (CIS) sunt stabilite de către Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Bucureşti. NU EXISTĂ POSIBILITATEA AUDIENȚELOR PENTRU REDUCEREA TIMPULUI DE SOLUȚIONARE. - pentru cartea electronică de identitate (CEI) – 15 zile de la data depunerii cererii Veți primi mesaj pe e-mail când este tipărit actul, iar după 2 zile lucrătoare vă puteți (...)
01.08.2025
Modalitate programare online PROGRAMĂRILE ONLINE PENTRU CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE se realizează exclusiv online, prin accesarea portalului HUB Servicii MAI: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/ Tarif CEI și modalitate de plată Prima Carte Electronică de Identitate (CEI) se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (...)
08.05.2025
Din 8 ianuarie 2025 înregistrarea faptelor de stare civilă se va face în România doar în noul SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU EMITEREA ACTELOR DE STARE CIVILĂ(S.I.I.E.A.S.C) proiect implementat de către Ministerul Afacerilor Interne (Direcția Generală pentru Comunicații și Tehnologia Informației și Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor) în parteneriat cu Serviciul de Telecomunicații Speciale, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (...)
05.01.2025
Accesul pentru depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate se face DOAR pe bază de programare - nu se mai eliberează bonuri de ordine. Modalitățile de programare sunt următoarele: 1.ON-LINE pe siteul www.dlep-iasi.ro »Detalii aici« 2.Direcția județeană de evidență a persoanelor (Șos. Bucium, nr. 80).»Detalii aici«
03.08.2021
Începând din data de 4 noiembrie 2024 Serviciul de stare civilă Iași NU mai eliberează Anexa 24. Pentru dezbaterea succesiunii vă veți adresa unui notar public.
29.10.2024
Serviciul de Stare Civilă
Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;
Contact:
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu
Contact: