Noutăţi

Campania PRIMUL MEU ACT DE IDENTITATE

Campania PRIMUL MEU ACT DE IDENTITATE

Serviciul de evidenţă a persoanelor continuă campania de informare privitoare la obţinerea primului act de identitate denumită simbolic PRIMUL MEU ACT DE IDENTITATE. Pe această cale instituţia noastră îşi exprimă disponibilitatea de a promova, în rândul elevilor, aspecte specifice activităţii de stare civilă şi evidenţa persoanelor în cadrul unor acţiuni derulate la sediul nostru, în cadrul unităţilor de învăţământ sau (...)

26.03.2018

Rezultate Campania Prioritate la identitate ! - 2018

Rezultate Campania Prioritate la identitate ! - 2018

Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi a desfăşurat în perioada 22.02.-19.04.2018 cea de-a VII-a ediţie a campaniei PRIORITATE LA IDENTITATE. Salariaţi din cadrul Serviciului de evidenţă a persoanelor s-au deplasat cu staţia mobilă în fiecare din cele 26 de comune arondate în vederea punerii în legalitate pe linie de evidenţă a persoanelor şi stare civilă a locuitorilor din aceste comunităţi. Campania s-a adresat persoanelor care: (...)

14.05.2018

Termen eliberare cărți de identitate - 7 zile lucrătoare

Termen eliberare cărți de identitate - 7 zile lucrătoare

Termenul legal de eliberare a unui act de identitate este de 30 de zile și poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către Șeful S.P.C.L.E.P. La această dată termenul efectiv de eliberare este: - cărţi de identitate - 7 zile lucrătoare, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare. - vize de reşedinţă - 3 zile lucrătoare, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare. - cărţi de identitate provizorii - 3 zile (...)

02.11.2016

Cum sprijinim persoanele nedeplasabile să obţină acte de identitate

Cum sprijinim persoanele nedeplasabile să obţină acte de identitate

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Iaşi informează cetăţenii despre posibilitatea deplasării cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile, în vederea preluării imaginii-folosind echipamentele foto digitale din dotare, primirii  documentelor necesare şi ulterior eliberării actelor de identitate. Dovada stării de sănătate a persoanelor care se află în imposibilitatea de a se deplasa, se va face printr-un document justificativ, respectiv: certificat (...)

02.10.2017

Important pentru locuitorii comunelor arondate !

Important pentru locuitorii comunelor arondate !

Având în vedere reorganizarea administrativ-teritorială, locuitorii comunelor: ARONEANU, BÂRNOVA, CIUREA, HOLBOCA, HORLEŞTI, MIROSLAVA, MOVILENI, REDIU TOMEŞTI, ŢIGĂNAŞI şi VALEA LUPULUI   au obligaţia de a prezenta ADEVERINŢĂ de ROL EMISĂ CU CEL MULT 30 DE ZILE ÎNAINTE DE DEPUNEREA DOSARULUI cu denumirea străzii şi numărul imobilului la care îşi stabilesc domiciliul/reşedinţa(dacă din documentele (...)

11.04.2012

FOARTE IMPORTANT! în atenția persoanelor care au redobândit cetățenia română

FOARTE IMPORTANT! în atenția persoanelor care au redobândit cetățenia română

În conformitate cu prevederile Legii nr. 14/2018 publicată în Monitorul Oficial nr. 50 din 18.01.2018 cetățenii care au redobândit cetățenia română și nu au avut niciodată domiciliul în România pot depune cererea de transcriere la oficiul de stare civilă al ORICĂRUI MUNICIPIU REȘEDINȚĂ DE JUDEȚ  de pe teritoriul României inclusiv București sau la Ambasada/Consulatul României din străinătate. ATENȚIE Dosarele NU (...)

29.01.2018

dlep iasi

Atenţie la valabilitatea actului de identitate !

         În baza dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 cu modificările şi completările ulterioare, cetăţenii au obligaţia să se legitimize pe teritoriul României cu un act de identitate.Actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului român pentru a dovedi identitatea, cetăţenia şi domiciliul, necesar la valorificarea drepturilor şi obligaţiilor prevăzute de Constituţie, precum şi (...)

05.03.2013

Peste 200.000 de programări online pe aplicaţiile DLEP. Vă mulţumim pentru încredere!

Peste 200.000 de programări online pe aplicaţiile DLEP. Vă mulţumim pentru încredere!

Direcţia locală de evidenţă a persoanelor a implementat, încă din anul 2011, module de programare online cu scopul de a simplifica procedurile de depunere a cererilor astfel încât să se prevină aglomerarea sau suprasolicitarea compartimentelor de lucru cu publicul. La această dată punem la dispoziţie 3 module de programare online, după cum urmează: Modul programare depunere cerere pentru eliberarea actului de identitate – 3 birouri Dacă iniţial, (...)

14.12.2017

Campania de punere în legalitate a elevilor şi studenţilor la final

Campania de punere în legalitate a elevilor şi studenţilor la final

În perioada 19.09-09.11.2017 Serviciul de evidenţă a persoanelor a desfăşurat campania de punere în legalitate a elevilor şi studenţilor cazaţi în căminele din municipiul Iaşi. Acţiunea a vizat 60 de unităţi de cazare fiind soluţionate 11.239 de cereri pentru stabilirea reşedinţei în municipiul Iaşi. Situaţia comparativă din perioada 2012-2016 se prezintă astfel:   Anul (...)

15.11.2017

www.econsulat.ro - informaţii consulare pentru românii din străinătate

www.econsulat.ro - informaţii consulare pentru românii din străinătate

Acest sistem informatic modern permite cetăţenilor români să acceseze informaţii consulare de calitate într-un mod eficient şi transparent, beneficiind de un confort crescut datorită posibilităţii de a interacţiona online cu personalul Ministerului Afacerilor Externe, de a trimite solicitări prin mijloace electronice fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze in mod repetat la ghişeu, eliminându-se astfel barierele birocratice şi cele geografice. Numeroşi (...)

03.11.2017

acasa de la 21 la 30 din 48

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

Proiect realizat cu sprijinul gratuit al WebMagnat
Essential SSL