Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

 

 

Noutăţi

dlep iasi

FOARTE IMPORTANT! Noutate la transcrieri!

 Ca urmare a creșterii numărului de persoane care solicită telefonic să depună dosare de transcriere respectiv să li se elibereze certificatele , pentru asigurarea accesului echitabil al tuturor cetățenilor la acest serviciu, începând cu data de 23.11.2020 o persoană are dreptul la câte o singură programare pe săptămână pentru depunere respectiv eliberare.

17.11.2020

Programarea online a căsătoriei disponibilă pentru 2021

Programarea online a căsătoriei disponibilă pentru 2021

"De astăzi, mirii anului 2021 îşi pot programa on-line ziua şi ora la care va fi oficiată căsătoria civilă la sediul Stării civile. Este cea mai simplă şi transparentă metodă de planificare a unui eveniment atât de important, fiind disponibile 2170 de intervale."- Marius-Constantin Bodoga (Director Executiv DLEP Iaşi) Pentru accesarea programării click aici Important: Pentru oficierea căsătoriei la Iaşi, cel puțin unul dintre viitorii soți (...)

12.11.2020

Important pentru locuitorii comunelor arondate !

Important pentru locuitorii comunelor arondate !

Având în vedere reorganizarea administrativ-teritorială, locuitorii comunelor: ARONEANU, BÂRNOVA, CIUREA, HOLBOCA, HORLEŞTI, LEȚCANI, MIROSLAVA, MOVILENI, POPRICANI, REDIU, TOMEŞTI, ŢIGĂNAŞI, VALEA LUPULUI, VOINEȘTI   trebuie să prezinte ADEVERINŢĂ de ROL EMISĂ CU CEL MULT 30 DE ZILE ÎNAINTE DE DEPUNEREA DOSARULUI cu denumirea străzii şi numărul imobilului la care îşi stabilesc domiciliul/reşedinţa (doar dacă (...)

11.04.2012

Formular on-line pentru audiențe la Evidența Persoanelor

Formular on-line pentru audiențe la Evidența Persoanelor

Audiențele la Serviciul de evidență a persoanelor se fac on-line prin completarea Formularului de audiență. Pentru finalizare, este necesară completarea câmpurilor formularului de audiență. Pentru eliberarea actelor de identitate într-un termen mai mic decât cel afișat este obligatorie atașarea documentelor justificative. ATENȚIE: Răspunsul cu privire la modul de soluționare va fi trimis pe email în termen de 2 zile lucrătoare.(dacă nu primiți răspuns (...)

24.07.2020

ATENȚIE! Modificări în activitatea de transcrieri

ATENȚIE! Modificări în activitatea de transcrieri

Începând cu data de 14.08.2020 intră în vigoare noul Regulament privind activitatea de transcriere care prevede următoarele modificări:  - Cetățenii care au redobândit cetățenia în temeiul art. 10 și 11 din Legea cetățeniei române vor depune cererile de transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă proprii şi ale copiilor minori numai în baza programării online. Cererea se depune numai personal sau prin reprezentant (...)

08.06.2020

Program de lucru cu publicul - ÎNREGISTRAREA NAȘTERII

Program de lucru cu publicul - ÎNREGISTRAREA NAȘTERII

  PRIMIRI  Luni - 8:30 - 12:30 Marți - 13:00 - 16:15 Joi - 10:30 - 12:30 / 14:00 - 18:30 ELIBERĂRI  Miercuri 08:30 - 12:30 Vineri 08:30 - 12:30 Pentru detalii cu privire la actele necesare - click aici  

27.05.2020

Procedură depunere cerere viză de reședință (FLOTANT)

Procedură depunere cerere viză de reședință (FLOTANT)

Cetăţenii români nu pot avea în acelaşi timp decât un singur domiciliu şi/sau o singură reşedinţă. În cazul în care aceştia deţin mai multe locuinţe, îşi pot stabili domiciliul sau reşedinţa în oricare dintre ele. Ce este reşedinţa Reşedinţa persoanei fizice este acolo unde declară că are locuinţa secundară, alta decât cea de domiciliu. Cine poate solicita înscrierea menţiunii de stabilire a reşedinţei Persoana (...)

13.05.2020

Plata taxelor de acasă

Plata taxelor de acasă

Pentru a reduce timpul alocat fiecărei persoane vă recomandăm să achitați taxele prin următoarele modalități: 1.PLATA PRIN SMS   2. PLATA ON-LINE PE GHISEUL.RO Plata taxelor de stare civilă și evidența persoanelor se face, fără comision, direct pe platforma Ghișeul.ro, cu sau fără autentificare. Înainte de a efectua plata vă recomandăm să citiţi Ghidul taxelor online pentru a identifica mai uşor taxa pe care doriţi să o plătiţi.  Ghidul (...)

15.05.2020

Comunicăm doar pe canalele oficiale!

Comunicăm doar pe canalele oficiale!

DATE CONTACT  Serviciul de stare civilă  Adresa: Iaşi, Str. Vasile Alecsandri nr. 8, RO 700054 Telefon Centrală: +40.232.410.314, +40.232.244.586 Interioare: 1 - Secretariat, Registratură; 2 - Biroul Naşteri; 3 - Biroul Căsătorii; 4 - Biroul Decese, Anexa 24; 5 - Biroul Duplicate, Schimbări nume; 6 - Biroul Transcrieri; 7 - Arhivă; 8 - Biroul Resurse umane, Administrativ, Contabilitate, Juridic; Fax: +40.232.215.249; E-mail: stareacivila@dlep-iasi.ro DATE CONTACT (...)

19.03.2020

În atenția românilor din diaspora-avantajele extraselor multilingve de pe actele de stare civilă

În atenția românilor din diaspora-avantajele extraselor multilingve de pe actele de stare civilă

  Serviciul de Stare Civilă Iaşi eliberează, la cerere, extrase multilingve de pe actele de stare civilă privind naşterea, căsătoria sau decesul. Acestea sunt documente care au aceeaşi putere doveditoare ca şi certificatele de stare civilă şi se folosesc de către titulari şi persoanele îndreptăţite în faţa autorităţilor străine din statele părţi la Convenția nr.16 a Comisiei Internaționale de Stare Civilă semnată la Viena la 8 septembrie (...)

10.02.2020

acasa de la 21 la 30 din 85

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro