FOARTE IMPORTANT !

Pentru finalizarea programării este necesar să confirmați mesajul primit în căsuța de email.

IMPORTANT DE ȘTIUT:

 

💡 Actele se prezintă în original.

💡 Formularele se listează pe o singură foaie A4, față-verso, se completează cu majuscule și se semnează doar în fața lucrătorului de la ghișeu.
💡 În toate cazurile de schimbare a actului de identitate sau de înscriere a reședinței este obligatoriu consimțământul unuia dintre proprietarii spațiului de locuit.
💡 În cazul prezentării extraselor de carte funciară și a adeverințelor eliberate de către primăriile arondate, acestea nu trebuie să fie mai vechi de 30 de zile.
💡 În toate cazurile de schimbare a actului de identitate trebuie prezentate certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie.
💡 Programările neonorate nu vor fi reprogramate!
💡 Pentru suport tehnic: it@dlep-iasi.ro

 

 

 

Începând cu data de 1 iulie 2025, D.L.E.P. Iaşi NU mai eliberează Cărţi de identitate de tip vechi şi nici acte de identitate în regim de urgenţă.

 

 

! ATENȚIE !

 

💡 Pentru programare online CARTE DE IDENTITATE ELECTRONICĂ - click aici                                                                                

 

 

captcha