FOARTE IMPORTANT ! |
Pentru finalizarea programării este necesar să confirmați mesajul primit în căsuța de email. |
IMPORTANT DE ȘTIUT: |
💡 Actele se prezintă în original. |
💡 Formularele se listează pe o singură foaie A4, față-verso, se completează cu majuscule și se semnează doar în fața lucrătorului de la ghișeu. |
💡 În toate cazurile de schimbare a actului de identitate sau de înscriere a reședinței este obligatoriu consimțământul unuia dintre proprietarii spațiului de locuit. |
💡 În cazul prezentării extraselor de carte funciară și a adeverințelor eliberate de către primăriile arondate, acestea nu trebuie să fie mai vechi de 30 de zile. |
💡 În toate cazurile de schimbare a actului de identitate trebuie prezentate certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie. |
💡 Programările neonorate nu vor fi reprogramate! |
💡 Pentru suport tehnic: it@dlep-iasi.ro |
|
Începând cu data de 1 iulie 2025, D.L.E.P. Iaşi NU mai eliberează Cărţi de identitate de tip vechi şi nici acte de identitate în regim de urgenţă.
|
! ATENȚIE ! |
💡 Pentru programare online CARTE DE IDENTITATE ELECTRONICĂ - click aici
|