FOARTE IMPORTANT ! |
Pentru finalizarea programării este necesar să confirmați mesajul primit în căsuța de email. |
IMPORTANT DE ȘTIUT: |
💡 Actele se prezintă în original. |
💡 Formularele se listează pe o singură foaie A4, față-verso, se completează cu majuscule și se semnează doar în fața lucrătorului de la ghișeu. |
💡 În toate cazurile de schimbare a actului de identitate sau de înscriere a reședinței este obligatoriu consimțământul unuia dintre proprietarii spațiului de locuit. |
💡 În cazul prezentării extraselor de carte funciară și a adeverințelor eliberate de către primăriile arondate, acestea nu trebuie să fie mai vechi de 30 de zile. |
💡 În toate cazurile de schimbare a actului de identitate trebuie prezentate certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie. |
💡 Programările neonorate nu vor fi reprogramate! |
💡 Pentru suport tehnic: it@dlep-iasi.ro |
|
! ATENȚIE ! |
Având în vedere trecerea graduală la cartea electronică de identitate, termenul de eliberare a cărţii de identitate TIP VECHI este de 30 de zile, fără posibilitatea reducerii termenului de soluţionare. Pentru cazuri urgente se va elibera carte de identitate provizorie valabilă doar pe teritoriul României. |
💡 Pentru programare online CARTE DE IDENTITATE ELECTRONICĂ - click aici
|