Noutăţi

dlep iasi

Actele expirate după 01.03.2020 sunt valabile în România în starea de alertă+90 de zile suplimentare

Actele de identitate care au expirat începând cu data de 01.03.2020 îşi menţin valabilitatea pe teritoriul României pe toată perioada stării de alertă,  precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări (conform art. 4 alin (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID 19).  În conformitate cu prevederile H.G. nr. 730 din 8 iulie 2021 s-a (...)

02.06.2021

dlep iasi

IMPORTANT !!! CONDIȚII PENTRU OFICIEREA CĂSĂTORIILOR

La înregistrarea şi oficierea căsătoriilor  accesul este permis doar pentru: 1. persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare (dovedită cu certificat verde) 2. persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția (...)

26.10.2021

dlep iasi

VERIFICĂ dacă cererea pt actul de identitate a fost soluționată! DOAR UN CLICK

  Puteţi verifica după numărul de înregistrare primit la depunerea dosarului dacă cererea dumneavoastră a fost soluţionată prin întocmirea cărţii de identitate - click aici Lista se actualizează zilnic şi cuprinde situaţia cererilor soluţionate prin întocmirea cărţilor de identitate, care pot fi ridicate de la ghişeul Eliberări acte de identitate. Dacă vă regăsiţi în listă, vă puteţi prezenta la biroul de eliberări pentru a vă ridica (...)

23.07.2021

dlep iasi

Puteţi face dovada adresei de domiciliu/reşedinţă cu extrasul de carte funciară (CF) eliberat online

Puteţi face dovada adresei de domiciliu / reşedinţă cu extrasul de carte funciară (CF) eliberat online pe siteul ANCPI - click aici pentru eliberarea extrasului Înainte de a solicita extras vă rugăm citiți cu atenție: NOTĂ: Extrasul de carte funciara trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate; Solicitantul actului de identitate/persoana care primeşte în spaţiul (...)

13.09.2021

dlep iasi

Cartea electronică de identitate - proiect pilot - momentan nu eliberăm acte electronice

Din data de 02.08.2021 în România se vor emite acte de identitate electronice. În primă fază, noile cărţi de identitate vor fi eliberate doar la Cluj-Napoca, în cadrul unui proiect pilot, însă peste câteva luni va fi extins la nivel naţional. În acest moment, la serviciul nostru nu se primesc cereri și nu se eliberează acte de identitate electronice.

02.08.2021

dlep iasi

Posibilitate eliberare acte identitate la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași

Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași eliberează acte de identitate și înscrierea mențiunii de stabilire a reședinței NUMAI  PENTRU SOLUȚIONAREA UNOR CAZURI DEOSEBITE (motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare, alte motive justificate). PROGRAMARE PREALABILĂ LA NUMĂRUL DE TELEFON 0735.531.609 (zilnic (...)

18.01.2021

dlep iasi

Anexa 24 - Modificare program de lucru

    În perioada 13 iulie - 31 august 2021 programul de lucru cu publicul la Anexa 24 va fi următorul:         LUNI, MARȚI, MIERCURI 08:30-12:00, 14:00-15:30 JOI 08:30-11:00 VINERI 08:30-12:00

12.07.2021

dlep iasi

Noutăți la programările on-line la evidența persoanelor

În vederea asigurării accesului egal la serviciul de programare on-line de pe aceeași adresă de email/IP se pot face maxim 4 programări într-un interval de 60 de zile. Programările neconforme nu vor fi luate în considerare și vor fi anulate de către administratorul aplicației.

11.07.2021

dlep iasi

Important pentru persoanele care solicită eliberarea cărţii de identitate

- Accesul în sediu se face prin intrarea principală în Iulius Mall și va fi permis cu 10 minute înainte de ora programată. - Triajul epidemiologic (verificarea temperaturii), purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii. - Recomandăm listarea cererii și completarea înainte de a veni la sediu. - Recomandăm plata taxelor (...)

23.06.2021

dlep iasi

Comunicat privind oficierea căsătoriei în afara sediului Stării Civile

    În cazul oficierii căsătoriilor în alte locaţii de pe raza municipiului Iaşi, în afara sediului Serviciului de Stare Civilă, amenajarea spaţiului şi asigurarea condiţiilor necesare desfăşurării ceremoniei este în atribuţiile viitorilor soţi şi nu a instituţiei noastre.

17.05.2021

acasa de la 11 la 20 din 63

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact: