DLEP_IS Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi

Comunicate de presa

Anunt concurs

 

Direcţia Locală de Evidenţa Persoanelor Iaşi organizează concurs în data de 31.03.2016, ora 1000 - proba scrisă şi în data de 4.04.2016, ora 1200 – proba interviu, pentru ocuparea  a 2 funcţiii publice de execuţie temporar vacante de inspector clasa I grad principal şi inspector clasa I grad superior la Biroul Acte Identitate.

În termen de 8 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea IIIa, candidaţii vor depune dosarul la sediul instituţiei din Iaşi, str. Vasile Alecsandri nr.8 – Biroul Resurse Umane, Logistică.

Condiţii de participare :  

Pentru funcţia publică temporar vacantă de inspector clasa I grad principal la Biroul Acte Identitate:

-       studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă ;

-       cunoştinţe atestate de operare pe calculator;

-       vechime minimă în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice: 5 ani.

Pentru funcţia publică temporar vacantă de inspector clasa I grad superior la Biroul Acte Identitate:

-     studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă  ;

-       cunoştinţe atestate de operare pe calculator;

-       vechime minimă în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice: 9 ani.

 Acte necesare pentru constituirea dosarelor de concurs pentru ocuparea funcţiilor publice vacante 

-          formularul de înscriere

-          copia actului de identitate

-          curriculum vitae, după modelul european din H.G.1021/2004

-          copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări

-          copia carnetului de muncă sau după caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice

-          cazierul judiciar

-          adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate

-          declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică

  BIBLIOGRAFIE

1.            Legea nr. 215/2001 (republicată) privind administraţia publică locală

2.            Legea nr. 188/1999  privind Statutul funcţionarilor publici, republicată

3.            Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici

4.            O.G. nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice  comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare

5.            O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, aprobată prin Legea 290/2005, cu modificările şi completările ulterioare, republicată

6.            H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români

7.            H.G. nr. 839/2006 privind forma şi conţinutul actelor de identitate, ale autocolantului privind stabilirea reşedinţei şi ale cărţii de imobil

8.            Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date

            Relaţii suplimentare la sediul direcţiei din str.Vasile Alecsandri nr.8, la Biroul Resurse Umane, Logistică, telefon 0232215240.  

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact: