Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

 

 

Noutăţi

8.788 de cereri procesate la Evidența Persoanelor de la ridicarea stării de urgență

8.788 de cereri procesate la Evidența Persoanelor de la ridicarea stării de urgență

De la reluarea fără restricții a activității (18.05.2020) la Serviciul de evidență a persoanelor am procesat 8.788 cereri din care 7.888 pentru un nou act de identitate, 228 pentru cărți de identitate provizorii și 672 pentru stabilirea reședinței. Din total, 1.023 de cereri au fost preluate direct în comunele arondate prin intermediul stației mobile. Principalele motive pentru care a fost solicitat un nou act de identitate au fost expirarea termenului de valabilitate (4.789), (...)

25.06.2020

ATENȚIE!!! Modificare program Evidența Persoanelor - ziua de JOI

ATENȚIE!!! Modificare program Evidența Persoanelor - ziua de JOI

Program modificat doar pentru ziua de JOI    PRIMIRI CERERI / ELIBERĂRI / CASIERIE 08.30-12.30  /   14:30 - 18.30  

23.06.2020

ATENȚIE! Modificări în activitatea de transcrieri

ATENȚIE! Modificări în activitatea de transcrieri

Începând cu data de 08.06.2020 intră în vigoare noul Regulament privind activitatea de transcriere care prevede următoarele modificări:  - Cetățenii care au dobândit sau redobândit cetățenia în temeiul art. 10 și 11 din Legea cetățeniei române vor depune cererile de transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă proprii şi ale copiilor minori numai în baza programării online. Cererea se depune numai personal (...)

08.06.2020

Prelungire valabilitate acte de identitate cu 90 de zile

Prelungire valabilitate acte de identitate cu 90 de zile

Actele de identitate care au expirat în perioada 01.03-14.05.2020 rămân valabile, pe teritoriul României, încă 90 de zile, până pe data de 12.08.2020. Actele de identitate care expiră pe perioada stării de ALERTĂ rămân valabile, pe teritoriul României, pe durata stării de alertă și încă 90 de zile de la încetarea acestei stări. Prin Hotărârea de Guvern nr. 476 din (...)

18.06.2020

Depunerea cererii pentru act de identitate/viza reședință-DOAR prin PROGRAMARE ON-LINE/TELEFONICĂ

Depunerea cererii pentru act de identitate/viza reședință-DOAR prin PROGRAMARE ON-LINE/TELEFONICĂ

În vederea respectării măsurilor H.G. nr. 24 din 15.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control al infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2 activitatea de lucru cu publicul la Serviciul de evidență a persoanelor se va modifica din data de 18.05.2020. Condițiile de desfășurare a activității pe durata stării de alertă - Extinderea programului (...)

15.05.2020

Program de lucru cu publicul - ÎNREGISTRAREA NAȘTERII

Program de lucru cu publicul - ÎNREGISTRAREA NAȘTERII

  PRIMIRI  Luni - 8:30 - 12:30 Marți - 13:00 - 16:15 Joi - 10:30 - 12:30 / 14:00 - 18:30 ELIBERĂRI  Miercuri 08:30 - 12:30 Vineri 08:30 - 12:30 Pentru detalii cu privire la actele necesare - click aici  

27.05.2020

ACTELE DE IDENTITATE expirate în perioada 01.03 - 14.05.2020 sunt valabile încă 90 zile

ACTELE DE IDENTITATE expirate în perioada 01.03 - 14.05.2020 sunt valabile încă 90 zile

În conformitate cu prevederile OUG 70/14.mai 2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextual situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, ACTELE DE IDENTITATE expirate în perioada 01.03 - 14.05.2020 sunt valabile încă 90 de zile de la încetarea stării de urgență, adică până la data de 12.08.2020.

18.05.2020

NOUL PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL LA STAREA CIVILĂ din 18.05.2020

NOUL PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL LA STAREA CIVILĂ din 18.05.2020

  Pentru a vizualiza noul program de lucru cu publicul la SERVICIUL DE STARE CIVILĂ-click aici

16.05.2020

NOUL PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL LA EVIDENȚA PERSOANELOR din 18.05.2020

NOUL PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL LA EVIDENȚA PERSOANELOR din 18.05.2020

În vederea respectării măsurilor H.G. nr. 24 din 15.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control al infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2 activitatea de lucru cu publicul la Serviciul de evidență a persoanelor se va modifica din data de 18.05.2020 astfel: PRIMIRI CERERI / ELIBERĂRI DOCUMENTE / CASIERIE Luni (...)

16.05.2020

Procedură depunere cerere viză de reședință (FLOTANT)

Procedură depunere cerere viză de reședință (FLOTANT)

Cetăţenii români nu pot avea în acelaşi timp decât un singur domiciliu şi/sau o singură reşedinţă. În cazul în care aceştia deţin mai multe locuinţe, îşi pot stabili domiciliul sau reşedinţa în oricare dintre ele. Ce este reşedinţa Reşedinţa persoanei fizice este acolo unde declară că are locuinţa secundară, alta decât cea de domiciliu. Cine poate solicita înscrierea menţiunii de stabilire a reşedinţei Persoana (...)

13.05.2020

acasa de la 1 la 10 din 91

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro