Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

 

 

Noutăţi

754 de persoane la Serviciul de evidență în zilele de 26,27.09.2020

754 de persoane la Serviciul de evidență în zilele de 26,27.09.2020

Cereri depuse pentru un nou act de identitate - 213 Acte identitate eliberate - 541

28.09.2020

Program prelungit în perioada alegerilor la Serviciul de evidenţă a persoanelor

Program prelungit în perioada alegerilor la Serviciul de evidenţă a persoanelor

1. În zilele de 26 și 27 septembrie vom soluționa cu prioritate cererile pentru eliberarea actelor de identitate pentru motivele prevăzute la art. 19, alin(1) lit. f), g) și j) din O.U.G. nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români.  2. Actele de identitate emise de autoritățile publice care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, își mențin valabilitatea pe toată durata stării de (...)

17.09.2020

În atenția persoanelor cu drept de vot

În atenția persoanelor cu drept de vot

În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 81/07.09.2020 a Biroului electoral central "alegătorul care deține un act de identitate al cărui termen de valabilitate ar fi expirat în perioada 1 martie-27 septembrie 2020, își poate exercita dreptul de vot în baza acestuia" - art.3, alin.(2). 

09.09.2020

Termene eliberare acte de identitate și vize de reședință

Termene eliberare acte de identitate și vize de reședință

  La această dată termenele  de eliberare, acolo unde nu sunt necesare verificări suplimentare, sunt: - carte de identitate - 7 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare. - viză de reşedinţă - 3 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare. - carte de identitate provizorii - 3 zile. NU EXISTĂ TAXĂ pentru eliberarea în regim de urgenţă. Pentru cazuri temeinic justificate, se poate reduce (...)

11.09.2020

Formular on-line pentru audiențe la Evidența Persoanelor

Formular on-line pentru audiențe la Evidența Persoanelor

Audiențele la Serviciul de evidență a persoanelor se fac on-line prin completarea Formularului de audiență. Pentru finalizare, este necesară completarea câmpurilor formularului de audiență. Pentru eliberarea actelor de identitate într-un termen mai mic decât cel afișat este obligatorie atașarea documentelor justificative. ATENȚIE: Răspunsul cu privire la modul de soluționare va fi trimis pe email în termen de 2 zile lucrătoare.(dacă nu primiți răspuns (...)

24.07.2020

Depunerea cererii pentru act de identitate/viza reședință-DOAR prin PROGRAMARE ON-LINE/TELEFONICĂ

Depunerea cererii pentru act de identitate/viza reședință-DOAR prin PROGRAMARE ON-LINE/TELEFONICĂ

Condițiile de desfășurare a activității pe durata stării de alertă - Extinderea programului de lucru cu publicul (depuneri cereri/eliberări acte/casierie) după cum urmează: Luni, Marţi, Miercuri 8:30-16:00, Joi 10:30-18:30 şi Vineri 8:30-13:30. - Depunerea cererii pentru actul de identitate/viza de reședință se face pe bază de PROGRAMARE ON-LINE pe site ul www.dlep-iasi.ro. - Depunerea cererii pentru actul de (...)

15.05.2020

ATENȚIE! Modificări în activitatea de transcrieri

ATENȚIE! Modificări în activitatea de transcrieri

Începând cu data de 14.08.2020 intră în vigoare noul Regulament privind activitatea de transcriere care prevede următoarele modificări:  - Cetățenii care au redobândit cetățenia în temeiul art. 10 și 11 din Legea cetățeniei române vor depune cererile de transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă proprii şi ale copiilor minori numai în baza programării online. Cererea se depune numai personal sau prin reprezentant (...)

08.06.2020

Prelungire valabilitate acte de identitate cu 90 de zile

Prelungire valabilitate acte de identitate cu 90 de zile

Actele de identitate expirate pe perioada stării de ALERTĂ rămân valabile, pe teritoriul României, pe durata stării de alertă și încă 90 de zile de la încetarea acestei stări.        

18.06.2020

Program de lucru cu publicul - ÎNREGISTRAREA NAȘTERII

Program de lucru cu publicul - ÎNREGISTRAREA NAȘTERII

  PRIMIRI  Luni - 8:30 - 12:30 Marți - 13:00 - 16:15 Joi - 10:30 - 12:30 / 14:00 - 18:30 ELIBERĂRI  Miercuri 08:30 - 12:30 Vineri 08:30 - 12:30 Pentru detalii cu privire la actele necesare - click aici  

27.05.2020

Procedură depunere cerere viză de reședință (FLOTANT)

Procedură depunere cerere viză de reședință (FLOTANT)

Cetăţenii români nu pot avea în acelaşi timp decât un singur domiciliu şi/sau o singură reşedinţă. În cazul în care aceştia deţin mai multe locuinţe, îşi pot stabili domiciliul sau reşedinţa în oricare dintre ele. Ce este reşedinţa Reşedinţa persoanei fizice este acolo unde declară că are locuinţa secundară, alta decât cea de domiciliu. Cine poate solicita înscrierea menţiunii de stabilire a reşedinţei Persoana (...)

13.05.2020

acasa de la 1 la 10 din 71

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro