Noutăţi

NOU ! AICI PUTEŢI VIZUALIZA NUMĂRUL BONULUI DE ORDINE ÎN TIMP REAL

NOU ! AICI PUTEŢI VIZUALIZA NUMĂRUL BONULUI DE ORDINE ÎN TIMP REAL

Pentru a eficientiza timpul de aşteptare până la depunerea cererii pentru actul de identitate aveţi posibilitate de a vedea de oriunde, direct pe telefon/calculator ce număr de ordine este la rând.  Apăsaţi play pentru vizualizare.      

12.08.2019

Tipuri de contravenţii pe linie de evidenţă a persoanelor

Tipuri de contravenţii pe linie de evidenţă a persoanelor

           În conformitate cu prevederile OUG nr.97/2005 republicată, constituie   contravenţii şi se sancţionează după cum urmează:    a) nerespectarea dispoziţiilor art. 14 alin. (4), art. 23 alin. (1), art. 24 şi art. 38 alin. (4), cu amenda de la 25 lei la 50 lei;   Art. 14 (4) În cazul minorului care la împlinirea vârstei de 14 ani se află, în condiţiile legii, în centre specializate (...)

23.08.2019

3 metode de plată a taxelor de stare civilă şi evidenţa persoanelor

3 metode de plată a taxelor de stare civilă şi evidenţa persoanelor

"Direcţia noastră asigură cele mai variate metode de plată a taxelor specifice activităţii de stare civilă şi evidenţă a persoanelor. Vorbim aici de plata prin numerar posibilă în incinta sediilor noastre(la Iulius Mall-Serviciul de evidenţă şi Casa Căsătoriilor), pe platforma ghişeul.ro, fără comision, pe baza unui card bancar şi din luna mai a anului trecut şi prin S.M.S la numărul scurt 7530. În 2018 am înregistrat 1.010 plăţi prin SMS şi (...)

30.01.2019

Termen eliberare acte de identitate - 10 zile lucrătoare

Termen eliberare acte de identitate - 10 zile lucrătoare

Termenul legal de eliberare a unui act de identitate este de 30 de zile și poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către Șeful S.P.C.L.E.P. La această dată termenul efectiv de eliberare este: - cărţi de identitate - 10 zile lucrătoare, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare. - vize de reşedinţă - 5 zile lucrătoare, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare. - cărţi de identitate provizorii - 5 zile (...)

02.11.2016

Recuperare ziua de 16.08.2019 la Serviciul de evidenţă a persoanelor

Recuperare ziua de 16.08.2019 la Serviciul de evidenţă a persoanelor

Orele libere aferente datei de 16 august vor fi recuperate prin începerea programului de lucru cu publicul în zilele de 19, 20, 21, 26, 27, 28.08.2019 de la ora 7:30.

12.08.2019

Important de ştiut în perioada estivală !!!

Important de ştiut în perioada estivală !!!

"Datorită numărului foarte mare de cetăţeni arondaţi Serviciului de evidenţă a persoanelor Iaşi (peste 565.000) perioada estivală înseamnă activitate intensă la DLEP Iaşi şi dorim să transmitem câteva recomandări cetăţenilor astfel încât activitatea de lucru cu publicul să se desfăşoare în condiţii optime." - Marius Bodoga (Director executiv DLEP Iaşi) 1.Să verifice, din timp, termenul de valabilitate al actului de identitate. (...)

11.07.2019

Record de cereri primite la Serviciul de evidenţă a persoanelor de la începutul anului

Record de cereri primite la Serviciul de evidenţă a persoanelor de la începutul anului

Serviciul de evidenţă a persoanelor Iaşi deserveşte 565.000 de locuitori din municipiul Iaşi dar şi din 26 de comune arondate. Până la această data am primit spre soluţionare 30.313 cereri pentru eliberarea unui act de identitate sau a unei vize de reşedinţă, cu 8% mai multe decât în perioada similară a anului trecut şi cu 16% mai multe decât în 2017. Din cele 30.313 de cereri înregistrate, 25.960 au fost pentru cărţi de identitate, (...)

06.06.2019

Activitate intensă la Serviciul de evidenţă a persoanelor cu ocazia Alegerilor Europarlamentare

Activitate intensă la Serviciul de evidenţă a persoanelor cu ocazia Alegerilor Europarlamentare

În perioada 20-26.05.2019 la Serviciul de evidenţă a persoanelor au fost procesate 3.643 de cereri dintre care 1.781 primite pentru întocmirea unui nou act iar 1.862 de cărţi de identitate au fost eliberate cetăţenilor. În cele 2 zile cu program special (25-26.05.2019) 1.216 persoane au fost la Serviciul de evidenţă a persoanelor, dintre acestea 956 au primit cartea de identitate în vederea exercitării dreptului de vot iar 260 au depus cerere pentru un nou (...)

26.05.2019

Program prelungit în perioada alegerilor la Serviciul de evidenţă a persoanelor

Program prelungit în perioada alegerilor la Serviciul de evidenţă a persoanelor

În scopul asigurării cadrului necesar desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European şi pentru referendum, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Iaşi a adaptat programul de lucru cu publicul, astfel încât să rezolve operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate. PRIMIRI CERERI şi ELIBERĂRI ACTE DE IDENTITATE Sâmbătă, 25.05.2019,  08:00 – (...)

20.05.2019

1190 de persoane puse în legalitate la ediția a VIII-a a Campaniei Prioritate la identitate!

1190 de persoane puse în legalitate la ediția a VIII-a a Campaniei Prioritate la identitate!

  Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Iaşi a desfăşurat în perioada 21.02 - 18.04.2019  campania PRIORITATE LA IDENTITATE! Salariaţi din cadrul Serviciului nostru s-au deplasat cu staţia mobilă în fiecare din cele 26 de comune arondate în vederea punerii în legalitate pe linie de evidenţă a persoanelor şi stare civilă a locuitorilor din aceste comunităţi. Campania s-a adresat persoanelor care: aveau actul de identitate expirat (...)

17.05.2019

acasa de la 1 la 10 din 56

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

Proiect realizat cu sprijinul gratuit al WebMagnat
Essential SSL