DLEP_IS Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi

Comunicate de presa

Informații utile/clarificări din activitatea de evidență a persoanelor#1

Informații utile/clarificări din activitatea de evidență a persoanelor


În perioada stării de urgență accesul la Serviciul de evidență a persoanelor se face limitat numai pentru anumite motive sau solicitări cu caracter de urgență. Pentru detalii și clarificări 
stăm la dispoziția locuitorilor arondați la numărul de telefon 0332.803.160/1 sau pe email evp@dlep-iasi.ro. 

- În conformitate cu ORDONANŢA DE URGENŢĂ  Nr. 34/2020 din 26 martie 2020 valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice se menţine pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgenţă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări (indieferent de momentul expirării acestora-înainte sau după decretarea stării de urgență) - sunt incluse cartea de identitate, cartea de identitate provizorie și mențiunea de stabilire a reședinței (VIZA FLOTANT). Această prevedere se aplică doar pe teritoriul României.



- În cazul în care se solicită eliberarea actului de identitate pentru un alt motiv decât pierdere, furt ori distrugere, trebuie să dovediți situația deosebită cu un document și 
declarația de proprie răspundere potrivit modelului existent pe site. Solicitantul trebuie să facă trimitere cu privire la documentul în cauză ori situația deosebită pentru care solicită act de identitate.


- Programul de lucru cu publicul este cel normal:

PRIMIRI CERERI / ELIBERĂRI ACTE IDENTITATE / CASIERIE

Luni, marți, miercuri 08:30 - 14:30Joi  10:30 - 18:30,Vineri 08:30 - 13:30.


- Accesul la Serviciul de evidență a persoanelor se face pe INTRAREA DIN SPATELE Iulius Mall, lângă Biserica Sf.Iulian din Tars.


- Depunerea cererii se face la sediul nostru fără programare sau planificare prealabilă. Primim cereri doar pentru cetățenii cu domiciliul în localitățile arondate DLEP
 Iași.


- Nu există posibilitatea legală de a trimite actul de identitate la domiciliul solicitantului sau la alt Serviciu public comunitar local de evidență a persoanelor(SPCLEP).



- Toate cererile depuse prin intermediul Campaniei Prioritate la identitate! primite în perioada ianuarie-martie au fost soluționate iar actele pot fi ridicate de la Posturile de Poliție din comune.



- Recomandăm plata taxelor pentru actul de identitate prin
SMS sau on-line pe ghiseul.ro.


- Pentru persoanele care solicită furnizări date pentru Programul Rabla sau locuri de veci transmiterea cererii se face prin email la adresa evp@dlep-iasi.ro.



- În incinta Serviciului se asigură toate măsurile de prevenire a îmbolnăvirii Covid-19 iar accesul cetățenilor este permis numai cu mască de protecție.


Date contact Serviciul de evidență a persoanelor

Adresa: Iaşi, IULIUS MALL - et. 2, Bdul. Tudor Vladimirescu, fn

Telefon Centrală: +40.332.803.160, 
+40.332.803.161; Fax: +40.232.244.589;
Interioare: 1 - Secretariat; 2 - Informaţii; 3 - Prelucrări date
 
 E-mail: evp@dlep-iasi.ro


Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

Instrumente de accesibilitate

Mărime text