Comunicate de presa

Măsuri pentru perioada estivală la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor#1

Măsuri pentru perioada estivală la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor


Măsuri pentru optimizarea activităţii de preluare a cererilor pentru actele de identitate în perioada iulie-august:

- extinderea programului de lucru cu publicul pentru ziua de joi: 08:30-18:30;

- posibilitatea de plată a taxelor prin sms şi online;

- suplimentarea numărului de bonuri de ordine, în funcţie de solicitări;

- deschiderea unui birou nou pentru preluare cereri şi imagine, atunci când este cazul;

- audienţe la conducerea instituţiei, în fiecare miercuri începând cu ora 14:00 pentru reducerea termenului de soluționare a cererilor,
 pentru motive temeinice-pe bază de documente justificative;

- deplasări săptămânale cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile cu domiciliul în municipiul Iaşi şi comunele limitrofe.

 
Menţionăm că în perioada 01.01-11.07.2018 au fost primite spre soluţionare 35.122 de cereri pentru un nou act de identitate sau stabilirea reşedinţei, din care 771 pe bază de procură specială emisă în străinătate.

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

Proiect realizat cu sprijinul gratuit al WebMagnat
Essential SSL