Comunicate de presa

Program de permanenţă în perioada 9-10.11.2019 la Serviciul de evidenţă a persoanelor#1

Program de permanenţă în perioada 9-10.11.2019 la Serviciul de evidenţă a persoanelor

 Primiri şi eliberări:
 
Sâmbătă 09.11.2019, 08:00-16:00

Duminică 10.11.2019, 07:00-21:00

Pentru eliberarea unui nou act de identitate (carte de identitate sau carte de identitate provizorie), ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate, cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, datei de naştere, statutului civil, cetăţeniei române şi a domiciliului.

În cazurile în care nu pot fi prezentate anumite documente, respectiv certificate de stare civilă sau dovezi cu privire la domiciliu, se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi trei fotografii de ¾ cm.

Facem menţiunea că vor fi soluţionate cu celeritate cererile persoanelor care nu posedă act de identitate sau acesta are termenul de valabilitate expirat astfel încât să-şi poată exercita dreptul la vot.

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

Proiect realizat cu sprijinul gratuit al WebMagnat
Essential SSL