DLEP_IS Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi

Comunicate de presa

Program prelungit în perioada alegerilor la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor#1

Program prelungit în perioada alegerilor la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor


“Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.”

FOARTE IMPORTANT !!!
La Alegerile Parlamentare din 6 decembrie 2020 SE POATE VOTA CU ACTUL DE IDENTITATE EXPIRAT în perioada 1 martie – 5 decembrie 2020.



Totodată, vă informăm că, în zilele de 5 şi 6 decembrie 2020, lucrătorii din cadrul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor vor soluţiona, cu prioritate,
 cererile pentru eliberarea actelor de identitate ca urmare a pierderii, furtului, deteriorării, anulării actului de identitate deținut anterior sau al căror termen de valabilitate a expirat începând cu data de 01.03.2020, astfel încât să îşi poată exercita dreptul la vot. 


Programul de lucru cu publicul va fi următorul:

 

PRIMIRI CERERI şi ELIBERĂRI ACTE DE IDENTITATE / CASIERIE 

Sâmbătă, 05.12.2020,  08:00 – 16:00 

Duminică, 06.12.2020, 07:00 – 21:00


Accesul în zilele de 5 și 6 decembrie se face fără programare on-line/telefonică, doar pe baza bonurilor de ordine.

Taxele pot fi achitate în numerar la casierie, prin SMS sau on-line pe platforma ghiseul.ro.

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

Instrumente de accesibilitate

Mărime text