DLEP_IS Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi

Comunicate de presa

dlep iasi

Cererile depuse în data de 18.05.2020 la Evidența Persoanelor au fost soluționate!

Persoanele care au depus cereri pentru un nou act de identitate, viză de reședință sau carte de identitate provizorie în data de 18.05.2020 se pot prezenta pentru ridicarea documentelor. Excepție fac solicitările care necesită verificări suplimentare sau a căror termen de soluționare a fost anunțat la 30 de zile. Program eliberări: Luni 08.30 - 16.00 Marţi 08.30 - 16.00 Miercuri 08.30 - 16.00 Joi  10.30 - 18.30 Vineri 08.30 - 13.30    Pauze (...)

20.05.2020

dlep iasi

Condiții obligatorii la oficierea căsătoriei

În conformitate cu prevederile HG nr. 34 din 18.05.2020 - Capitolul măsuri pentru diminuarea tipului de risc, la oficierea căsătoriei vor fi aplicate următoarele măsuri: - Număr participanți la oficierea căsătoriei civile: 8 persoane inclusiv mirii, fotograf/cameraman. - Triere epidemiologică (testarea temperaturii) la intrarea în sediu. - Purtarea măștii de protecție în incinta clădirii, în timpul oficierii, până la părăsirea clădirii. - (...)

19.05.2020

dlep iasi

ACTELE DE IDENTITATE expirate în perioada 01.03 - 14.05.2020 sunt valabile încă 90 zile

În conformitate cu prevederile OUG 70/14.mai 2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextual situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, ACTELE DE IDENTITATE expirate în perioada 01.03 - 14.05.2020 sunt valabile încă 90 de zile de la încetarea stării de urgență, adică până la data de 12.08.2020.

18.05.2020

dlep iasi

NOUL PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL LA EVIDENȚA PERSOANELOR din 18.05.2020

În vederea respectării măsurilor H.G. nr. 24 din 15.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control al infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2 activitatea de lucru cu publicul la Serviciul de evidență a persoanelor se va modifica din data de 18.05.2020 astfel: PRIMIRI CERERI / ELIBERĂRI DOCUMENTE / CASIERIE Luni (...)

16.05.2020

dlep iasi

NOUL PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL LA STAREA CIVILĂ din 18.05.2020

  Pentru a vizualiza noul program de lucru cu publicul la SERVICIUL DE STARE CIVILĂ-click aici

16.05.2020

dlep iasi

Depunerea cererii pentru act de identitate/viza reședință-DOAR prin PROGRAMARE ON-LINE/TELEFONICĂ

Condițiile de desfășurare a activității pe durata stării de alertă - Depunerea cererii pentru actul de identitate/viza de reședință se face pe bază de PROGRAMARE ON-LINE pe site ul www.dlep-iasi.ro. - Depunerea cererii pentru actul de identitate/viza de reședință se face și pe bază de PROGRAMARE TELEFONICĂ valabilă DOAR PENTRU ZIUA ÎN CURS - în limita intervalelor disponibile (0747.227.968 între orele (...)

15.05.2020

dlep iasi

În atenția primarilor din comunele arondate

  În vederea sprijinirii locuitorilor comunelor arondate în perioada 25.05.2020 – 30.06.2020, asigurăm deplasarea echipei mobile din cadrul Serviciului de Evidență a Persoanelor(SEP) în vederea preluării cererilor pentru eliberarea actelor de identitate împreună cu documentele necesare precum și a imaginilor foto. Prezența echipei mobile din cadrul SEP se face doar în baza solicitării scrise a instituției dumneavoastră. În (...)

13.05.2020

dlep iasi

PROGRAMĂRI ON-LINE din 14.05.2020 pentru acte de identitate și vize de reședință

  Începând din data de 14.05.2020 vor fi disponibile PROGRAMĂRILE ON-LINE pentru obținerea ACTULUI DE IDENTITATE ȘI A VIZEI DE REȘEDINȚĂ!

13.05.2020

dlep iasi

Program special de lucru la starea civilă în ziua de 1 mai 2020

PROGRAM SPECIAL DE LUCRU CU PUBLICUL LA SERVICIUL DE STARE CIVILĂ ÎN ZIUA DE 1 MAI 2020     Vineri, 1 mai 2020 - înregistrări decese - 8:30 - 12:30 Certificatele medicale constatatoare și documentele necesare înregistrării decesului, prevăzute de legislația în domeniul stării civile vor fi transmise în format electronic (.pdf), pe adresa de e-mail deces@dlep-iasi.ro, de către medicii care constată decesul, (...)

30.04.2020

dlep iasi

Procedură pentru înregistrarea deceselor, în perioada stării de urgență

Având în vedere prevederile Decretului nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României și Radiogramei DEPABD nr. 3220908/15.04.2020 s-au stabilit următoarele reguli privind declararea și înregistrarea actelor de deces pe perioada stării de urgență: 1.Medicul care a constatat decesul/persoana desemnată la nivelul Spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicul de familie aflat pe raza municipiului Iași (...)

16.04.2020

comunicate de presa de la 191 la 200 din 447

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact: