DLEP_IS Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi

Comunicate de presa

Concurs - Rezultate proba scrisă și proba interviu (referent si inspector)

 

 

 

   

Rezultatele probei scrise și probei interviu
| la concursul/examenul de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante de referent la Compartiment Informatic

     

 

 

   

Rezultatele probei scrise și probei interviu
| la concursul/examenul de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante de inspector la Compartiment Verificări, Furnizări date, Secretariat

     

 

 

 

   

Rezultatele selecției dosarelor
| la concursul/examenul de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante de inspector și referent

     

 

 

 

Direcţia Locală de Evidenţa Persoanelor Iaşi organizează concurs în data de 25.11.2019, ora 1000 - proba scrisă, iar interviul nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la susținerea probei scrise, pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante de inspector clasa I grad principal, la Compartimentul Verificări, Furnizări Date, Secretariat - Serviciul Evidența Persoanelor și referent clasa III grad superior la Compartimentul Informatic.

 

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediu instituției din Iaşi, str. Vasile Alecsandri nr.8 – Compartimentul Resurse Umane, Administrativ în perioada 25.10 - 13.11.2019.

 

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale de participare la concurs potrivit art.465 alin.1 din O.U.G. nr.57/2019 - Codul Administrativ.

 

 

Condițiile specifice de participare la concurs pentru funcția publică de inspector clasa I grad principal la Compartimentul Verificări, Furnizări Date, Secretariat - Serviciul Evidența Persoanelor:


- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, conform art.386 lit.A din O.U.G. nr.57/2019 - Codul Administrativ;

- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minim 5 ani;

- cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu;

 

 

Condițiile specifice de participare la concurs pentru funcția publică de referent clasa III grad superior la Compartimentul Informatic:

 

- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat, conform art.386 lit.A din O.U.G. nr.75/2019 - Codul Administrativ;

- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minim 7 ani;

- cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu;

 

 

Cunoștințele de operare pe calculator vor fi testate în cadrul celor două probe ale concursului, proba scrisă și proba interviu.

 

Relaţiile suplimentare, actele necesare constituirii dosarului de participare la concurs şi bibliografia se pot obţine la sediul direcţiei din str.Vasile Alecsandri nr. 8, la Compartimentul Resurse Umane, Administrativ, telefon 0232.244.586 int.8. 


 

 

   

Anunț concurs
| pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante de inspector și referent

     
    Acte necesare
| pentru constituire dosarelor de concurs
     
    Bibliografie
| pentru concursul de ocupare a funcției publice de execuție vacante de inspector
     
    Bibliografie
| pentru concursul de ocupare a funcției publice de execuție vacante de referent
     
    Fișa postului
| pentru postul de inspector
     
    Fișa postului
| pentru postul de referent
     

 

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact: