Informaţii Evidenţa Persoanelor
Informaţii Stare Civilă
Serviciul de Stare Civilă
Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;
Contact:
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu
Contact:
Începând din data de 14.05.2020 vor fi disponibile PROGRAMĂRILE ON-LINE pentru obținerea ACTULUI DE IDENTITATE ȘI A VIZEI DE REȘEDINȚĂ!
13.05.2020
PROGRAM SPECIAL DE LUCRU CU PUBLICUL LA SERVICIUL DE STARE CIVILĂ ÎN ZIUA DE 1 MAI 2020 Vineri, 1 mai 2020 - înregistrări decese - 8:30 - 12:30 Certificatele medicale constatatoare și documentele necesare înregistrării decesului, prevăzute de legislația în domeniul stării civile vor fi transmise în format electronic (.pdf), pe adresa de e-mail deces@dlep-iasi.ro, de către medicii care constată decesul, (...)
30.04.2020
Având în vedere prevederile Decretului nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României și Radiogramei DEPABD nr. 3220908/15.04.2020 s-au stabilit următoarele reguli privind declararea și înregistrarea actelor de deces pe perioada stării de urgență: 1.Medicul care a constatat decesul/persoana desemnată la nivelul Spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicul de familie aflat pe raza municipiului Iași (...)
16.04.2020
Documentele prevăzute de lege pentru încheierea căsătoriei se vor trimite exclusiv on-line pe adresa de e-mail stareacivila@dlep-iasi.ro. În baza documentelor primite ofițerul de stare civilă transmite rezultatul verificărilor și după caz, avizul pentru depunerea declarației de căsătorie. Data depunerii declarației de căsătorie este data transmiterii on-line a declarației. Căsătoria se încheie după 10 zile calendaristice de la afișarea declarației de (...)
16.04.2020
Având în vedere prevederile Decretului nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României și Radiogramei DEPABD nr. 3220908/15.04.2020 s-au stabilit următoarele reguli privind declararea și înregistrarea actelor de naștere pe perioada stării de urgență: 1. În cazul naşterilor produse în maternitate pentru care nu au fost înmânate părinţilor certificatele medicale constatatoare ale născutului viu: transmiterea (...)
16.04.2020
În conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) din Anexa nr. 1 la Decretul nr. 240/14.04.2020, Președintelui României, pe durata stării de urgență, documentele primare care stau la baza înregistrării actelor de naștere și de deces se transmit de emitenți la serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor/oficiul de stare civilă competent, prin fax sau prin intermediul mijloacelor electronice administrate de autorități ale statului român. În (...)
16.04.2020
VEZI PROGRAMUL DE SĂRBĂTORI AICI
13.04.2020
În perioada stării de urgență accesul la Serviciul de evidență a persoanelor se face limitat numai pentru anumite motive sau solicitări cu caracter de urgență. Pentru detalii și clarificări stăm la dispoziția locuitorilor arondați la numărul de telefon 0332.803.160/1 sau pe email evp@dlep-iasi.ro. - În conformitate cu ORDONANŢA DE URGENŢĂ Nr. 34/2020 din 26 martie 2020 valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice (...)
10.04.2020
În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2020 se stabilește că "Valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice se menține pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgență, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări" În considerarea dispozițiilor legale din Ordonanța Militară nr. 3/2020 cererile pentru eliberarea actelor de identitate ca urmare a expirării termenului de valabilitate, (...)
03.04.2020
Accesul la Serviciul de evidență a persoanelor se face pe INTRAREA DIN SPATELE Iulius Mall, lângă Biserica Sf.Iulian din Tars.
27.03.2020
Serviciul de Stare Civilă
Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;
Contact:
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu
Contact: