Informaţii Evidenţa Persoanelor
Informaţii Stare Civilă
Serviciul de Stare Civilă
Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;
Contact:
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu
Contact:
"Pe data de 4.09 Serviciul evidența persoanelor Iași a înregistrat cererea cu nr 10.000 pentru cartea electronică de identitate. Primele cereri au fost primite în luna mai în cadrul perioadei de testare, ulterior fiind extinsă activitatea la toate ghișeele noastre. În această perioadă au fost procesate 10.200 cereri pentru cartea electronică și 255 pentru cartea simplă de identitate. Cel mai tânăr solicitant a fost un copil de 10 zile. De la începutul (...)
05.09.2025
Serviciile oferite de Google (inclusiv Gmail) au picat începând de joi dimineața, probleme fiind raportate în mai multe țări, inclusiv România. E posibil să survină întârzieri în primirea e-mailului pentru confirmarea programării pentru cei cu e-mail pe domeniu @gmail.com
05.09.2025
În perioada 8-15 septembrie, cererile pentru VIZA de REŞEDINŢĂ (FLOTANT) se preiau fără programare, la Biroul 9, după următorul program: Luni-Miercuri: 12:30 - 16:00 Joi: 14:00 - 18:00 Vineri: 12:30 - 14:00
05.09.2025
Cartea Electronică de Identitate poate fi ridicată de la nivelul oricărui SPCLEP în funcție de opțiunea solicitantului exprimată DOAR la momentul depunerii cererii. În situația în care solicitantul optează pentru ridicarea C.E.I. de la alt SPCLEP termenul de eliberare se prelungește cu 10 zile lucrătoare față de cel stabilit la nivelul SPCLEP la care cererea a fost depusă. Aceste dispoziții nu se aplică în situația exprimării opțiunii (...)
26.08.2025
Începând cu data de 1 august 2025 preluarea cererilor pentru eliberarea C.E.I. se va putea realiza de către orice serviciu public comunitar de evidență a persoanelor indiferent de locul de domiciliu al solicitantului. Pentru programare online https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta Se exceptează situațiile următoare: Atunci când dovada adresei de domiciliu se face prin aplicarea prevederilor art.28 alin.1 lit.c) din O.U.G. nr. 97/2005, rep., cu modificările (...)
26.08.2025
Actele de identitate model vechi, emise începând cu anul 1997, încă mai pot fi utilizate ca documente de călătorie, până la expirare sau până în 03.08.2031.
25.08.2025
Puteți verifica stadiul soluționării cererii aici: VERIFICĂ STADIUL
18.08.2025
Acesta este un serviciu digitalizat! Certificatul pentru atestarea domiciliului poate fi obținut online (semnat electronic) doar de către utilizatorii care au un cont de utilizator validat. Autentifică-te folosind acest link. Încă nu ai cont în HUB? Creează-ți unul chiar acum! Eliberarea Certificatului privind domiciliul înregistrat în Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, document care atestă în România ori, după (...)
06.07.2025
Termenele de eliberare pentru cartea electronică de identitate (CEI) și cartea de identitate simplă (CIS) sunt stabilite de către Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Bucureşti. NU EXISTĂ POSIBILITATEA AUDIENȚELOR PENTRU REDUCEREA TIMPULUI DE SOLUȚIONARE. - pentru cartea electronică de identitate (CEI) – 15 zile de la data depunerii cererii Veți primi mesaj pe e-mail când este tipărit actul, iar după 2 zile lucrătoare vă puteți (...)
01.08.2025
Serviciul de Stare Civilă
Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;
Contact:
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu
Contact: