DLEP_IS Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi

Noutăţi

dlep iasi

Activitate intensă la SEP cu ocazia alegerilor

Zile pline la Serviciul de evidenţă a persoanelor cu ocazia Alegerilor Prezidențiale și Parlamentare.   În cele două runde de alegeri, 1.544 de persoane s-au prezentat la sediul nostru din care 380 au depus cerere pentru un nou act de identitate în timp ce 1.164 au primit cartea de identitate în vederea exercitării dreptului de vot.   În zilele cu program special 23/24.11. - 702 persoane - 149 cereri pentru un nou act (...)

01.12.2024

dlep iasi

Program prelungit - ALEGERI

  În scopul sprijinirii persoanelor care doresc să participe la Alegeri-turul II din 08.12, am adaptat programul de lucru cu publicul al Serviciului de evidență a persoanelor, astfel încât să rezolvăm operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate. PROGRAM PRIMIRI CERERI şi ELIBERĂRI ACTE DE IDENTITATE / CASIERIE Sâmbătă, 07.12.2024 / 07.12.2024,  08:00 – 16:00 Duminică, 08.12.2024 / 08.12.2024, 07:00 – 21:00 "Recomandăm (...)

18.11.2024

dlep iasi

Încetare eliberare Anexa 24 din 4.11.2024

Începând din data de 4 noiembrie 2024 Serviciul de stare civilă Iași NU mai eliberează Anexa 24. Pentru dezbaterea succesiunii vă veți adresa unui notar public. 

29.10.2024

dlep iasi

Anunț informativ - activitate evidența persoanelor

Serviciul de evidenţă a persoanelor Iaşi deserveşte 610.000 de locuitori din municipiul Iaşi dar şi din 26 de comune arondate. De la începutul acestui an am primit spre soluţionare 45.226 cereri din care 40.030 au fost pentru cărţi de identitate, 1.393 pentru cărţi de identitate provizorii şi 3.803 pentru viza de reşedinţă. Principalele motive în baza cărora s-au eliberat noi acte de identitate au fost expirarea termenului de (...)

03.09.2024

dlep iasi

Modalități de depunere a cererii pentru actul de identitate

Accesul pentru depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate se face DOAR pe bază de programare - nu se mai eliberează bonuri de ordine.     Modalitățile de programare sunt următoarele:   1.ONLINE pe siteul www.dlep-iasi.ro »Detalii aici«   2.TELEFONIC la nr.  0747.227.968 (între 08:45-09:30). Programările sunt valabile DOAR PENTRU ZIUA ÎN CURS  și se fac în limita intervalelor disponibile ATENȚIE: (...)

03.08.2021

dlep iasi

Eliberare act identitate ÎN REGIM DE URGENŢĂ prin Direcția județeană de evidență-Șos.Bucium nr 80

DIRECȚIA JUDEȚEANĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR IAȘI cu sediul în Șos. Bucium, nr. 80 Iași eliberează cărți de identitate și cărți de identitate provizorii și înscrie mențiunea de stabilire a reședinței NUMAI PENTRU SOLUȚIONAREA UNOR CAZURI DEOSEBITE (motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare, alte motive justificate), întâlnite (...)

23.07.2024

dlep iasi

Termene eliberare acte de identitate și vize de reședință

Termen de eliberare, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare: - carte de identitate - 7 zile lucrătoare* - carte de identitate provizorie - 3 zile lucrătoare* - viza de reședință(flotant) - 3 zile lucrătoare*   ATENȚIE * nu se iau în calcul ziua depunerii și zilele nelucrătoare/sărbători legale PUTEȚI VERIFICA STADIUL SOUȚIONĂRII CERERII - click aici   NU EXISTĂ TAXĂ pentru eliberarea (...)

09.04.2024

dlep iasi

Informare - dată expirare acte identitate - 03.08.2031

Cărţile de identitate emise după împlinirea vârstei de 25 de ani au ca dată de expirare 3.08.2031     Acest termen este reglementat de art. 5 al. 1  din REGULAMENTUL (UE) 2019/1157 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 20 iunie 2019 privind consolidarea securității cărților de identitate ale cetățenilor U.E.  

19.06.2023

dlep iasi

NU EMITEM ACTE DE IDENTITATE ELECTRONICE (CU CIP)

Momentan nu a fost implementată la nivel național tehnologia pentru eliberarea actelor de identitate electronice. Vom reveni pe site și în massmedia ieșeană cu detalii, de îndată ce le vom primi de la DGEP București.  

03.01.2024

dlep iasi

INFORMARE - Obligația legală de a solicita un nou act dacă nu mai locuiți efectiv la adresă

Având în vedere prevederile art. 19 din OUG 97/2005 în CAZUL SCHIMBĂRII DOMICILIULUI înscris în actul de identitate, titularul are OBLIGAȚIA CA ÎN TERMEN DE 15 ZILE să solicite eliberarea unui nou act de identitate.  Persoanele care nu mai locuiesc efectiv la o adresă din România pot solicita eliberarea unui PAȘAPORT DE CETĂȚEAN STRĂIN CU DOMICILIUL ÎN STRĂINĂTATE.- detalii aici

03.10.2023

acasa de la 1 la 10 din 26

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact: