Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

 

 

Noutăţi

Plata taxelor de acasă

Plata taxelor de acasă

Pentru a reduce timpul alocat fiecărei persoane vă recomandăm să achitați taxele prin următoarele modalități: 1.PLATA PRIN SMS   2. PLATA ON-LINE PE GHISEUL.RO Plata taxelor de stare civilă și evidența persoanelor se face, fără comision, direct pe platforma Ghișeul.ro, cu sau fără autentificare. Înainte de a efectua plata vă recomandăm să citiţi Ghidul taxelor online pentru a identifica mai uşor taxa pe care doriţi să o plătiţi.  Ghidul (...)

15.05.2020

În atenția primarilor din comunele arondate

În atenția primarilor din comunele arondate

  În vederea sprijinirii locuitorilor comunelor arondate în perioada 25.05.2020 – 30.06.2020, asigurăm deplasarea echipei mobile din cadrul Serviciului de Evidență a Persoanelor(SEP) în vederea preluării cererilor pentru eliberarea actelor de identitate împreună cu documentele necesare precum și a imaginilor foto. Prezența echipei mobile din cadrul SEP se face doar în baza solicitării scrise a instituției dumneavoastră. În (...)

13.05.2020

Procedură pentru înregistrarea deceselor, în perioada stării de urgență

Procedură pentru înregistrarea deceselor, în perioada stării de urgență

Având în vedere prevederile Decretului nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României și Radiogramei DEPABD nr. 3220908/15.04.2020 s-au stabilit următoarele reguli privind declararea și înregistrarea actelor de deces pe perioada stării de urgență: 1.Medicul care a constatat decesul/persoana desemnată la nivelul Spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicul de familie aflat pe raza municipiului Iași (...)

16.04.2020

Procedură pentru înregistrarea nou-născuților în perioada stării de urgență

Procedură pentru înregistrarea nou-născuților în perioada stării de urgență

Având în vedere prevederile Decretului nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României și Radiogramei DEPABD nr. 3220908/15.04.2020 s-au stabilit următoarele reguli privind declararea și înregistrarea actelor de naștere pe perioada stării de urgență: 1. În cazul naşterilor produse în maternitate pentru care nu au fost înmânate părinţilor certificatele medicale constatatoare ale născutului viu: transmiterea (...)

16.04.2020

În atenția spitalelor/maternităților! Modificarea procedurii de înregistrare a nașterii / decesului

În atenția spitalelor/maternităților! Modificarea procedurii de înregistrare a nașterii / decesului

În conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) din Anexa nr. 1 la Decretul nr. 240/14.04.2020, Președintelui României, pe durata stării de urgență, documentele primare care stau la baza înregistrării actelor de naștere și de deces se transmit de emitenți la serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor/oficiul de stare civilă competent, prin fax sau prin intermediul mijloacelor electronice administrate de autorități ale statului român. În (...)

16.04.2020

Informații utile/clarificări din activitatea de evidență a persoanelor

Informații utile/clarificări din activitatea de evidență a persoanelor

În perioada stării de urgență accesul la Serviciul de evidență a persoanelor se face limitat numai pentru anumite motive sau solicitări cu caracter de urgență. Pentru detalii și clarificări stăm la dispoziția locuitorilor arondați la numărul de telefon 0332.803.160/1 sau pe email evp@dlep-iasi.ro.  - În conformitate cu ORDONANŢA DE URGENŢĂ  Nr. 34/2020 din 26 martie 2020 valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice (...)

10.04.2020

Valabilitatea actelor de identitate se prelungește cu 90 de zile de la încetarea stării de urgență

Valabilitatea actelor de identitate se prelungește cu 90 de zile de la încetarea stării de urgență

În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2020 se stabilește că "Valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice se menține pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgență, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări" În considerarea dispozițiilor legale din Ordonanța Militară nr. 3/2020 cererile pentru eliberarea actelor de identitate ca urmare a expirării termenului de valabilitate, (...)

03.04.2020

Acces limitat la Serviciul de Evidență a Persoanelor Iași până la finalizarea stării de urgență

Acces limitat la Serviciul de Evidență a Persoanelor Iași până la finalizarea stării de urgență

Accesul este în continuare LIMITAT, fiind primite doar cererile persoanelor care nu dețin act de identitate. În această perioada  NU se primesc cereri pentru stabilirea reședinței. În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2020 se stabilește că "Valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice se menține pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgență, precum și pentru o perioadă (...)

17.03.2020

Acces limitat la Serviciul de Stare Civilă Iași până la finalizarea stării de urgență

Acces limitat la Serviciul de Stare Civilă Iași până la finalizarea stării de urgență

În perioada decretării stării de urgență accesul la Serviciul de Stare Civilă Iași va fi limitat, doar pentru următoarele activități: 1. Căsătorii (primiri de dosare și oficieri, cu condiția participării a cel mult 8 persoane la o oficiere). 2. Nașteri (înregistrarea nou-născuților de la maternitățile din Iași). 3. Decese. 4. Duplicate - primiri cereri persoane născute în Iași - doar urgențe. 5. Transcrieri (...)

17.03.2020

Comunicăm doar pe canalele oficiale!

Comunicăm doar pe canalele oficiale!

DATE CONTACT  Serviciul de stare civilă  Adresa: Iaşi, Str. Vasile Alecsandri nr. 8, RO 700054 Telefon Centrală: +40.232.410.314, +40.232.244.586 Interioare: 1 - Secretariat, Registratură; 2 - Biroul Naşteri; 3 - Biroul Căsătorii; 4 - Biroul Decese, Anexa 24; 5 - Biroul Duplicate, Schimbări nume; 6 - Biroul Transcrieri; 7 - Arhivă; 8 - Biroul Resurse umane, Administrativ, Contabilitate, Juridic; Fax: +40.232.215.249; E-mail: stareacivila@dlep-iasi.ro DATE CONTACT (...)

19.03.2020

acasa de la 11 la 20 din 91

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro