Noutăţi

Campania

Campania "Prioritate la identitate" - premiată la Gala Administratie.ro

Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi a obținut “Premiul de excelență” pentru proiectul "Prioritate la identitate”, în cadrul celei de-a XIII-a ediții a Galei Premiilor de Excelenţă Administratie.ro desfăşurată la finalul săptămânii trecute la Bucureşti. Competiţia organizată de Portalul naţional de Administraţie Publică (www.Administratie.ro) împreună cu "Oameni şi Companii" şi având ca partener (...)

17.10.2017

Anunţ transfer inspector superior - Compartiment buget, financiar, contabilitate

Anunţ transfer inspector superior - Compartiment buget, financiar, contabilitate

  Pentru vizualizare anunţ - click aici

13.10.2017

Cum sprijinim persoanele nedeplasabile să obţină acte de identitate

Cum sprijinim persoanele nedeplasabile să obţină acte de identitate

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Iaşi informează cetăţenii despre posibilitatea deplasării cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile, în vederea preluării imaginii-folosind echipamentele foto digitale din dotare, primirii  documentelor necesare şi ulterior eliberării actelor de identitate. Dovada stării de sănătate a persoanelor care se află în imposibilitatea de a se deplasa, se va face printr-un document justificativ, respectiv: certificat (...)

02.10.2017

Am deschis programarea online a căsătoriilor pentru anul 2018

Am deschis programarea online a căsătoriilor pentru anul 2018

De astăzi vă puteţi programa căsătoria civilă pentru anul 2018. Înainte de a iniţia o rezervare vă recomandăm să tineţi cont de următoarele reguli: - Rezervarea se face cu cel puţin 12 zile înainte de data oficierii căsătoriei. - Într-un interval de 15 minute pot fi programate 2 căsătorii. Din acest motiv intervalul rezervat poate figura în continuare disponibil. - Programarea online nu este obligatorie în vederea încheierii (...)

17.10.2016

Campanie de punere în legalitate elevi şi studenţi din căminele ieşene

Campanie de punere în legalitate elevi şi studenţi din căminele ieşene

TERMEN ELIBERARE vize reşedinţă depuse prin intermediul administratorilor de cămine - 5 zile lucrătoare. Update: Tabel planificare cămine 2017 Începând cu data de 18.09.2017 Serviciul de evidenţă a persoanelor demarează acţiunea de punere în legalitate a elevilor şi studenţilor cazaţi în cadrul căminelor liceelor şi universităţilor ieşene. Acţiunea de depunere a cererilor şi eliberare a actelor de identitate cu menţiunea de stabilire (...)

01.09.2017

Plăteşte online taxele de căsătorie şi buletin

Plăteşte online taxele de căsătorie şi buletin

Știm că timpul este prețios pentru dumneavoastră și din acest motiv vă punem la dispoziție posibilitatea de a achita taxele online. Înainte de a efectua plata vă recomandăm să vă informați cu privire la actele necesare. Plata taxelor de stare civilă și evidența persoanelor se face, fără comision, direct pe platforma Ghișeul.ro, cu sau fără autentificare. FOARTE IMPORTANT: la depunerea cererii la starea civilă/evidența persoanelor aveți obligația (...)

19.10.2016

23.11.2017 - Acţiune de punere în legalitate în comunele Andrieşeni şi Vlădeni

23.11.2017 - Acţiune de punere în legalitate în comunele Andrieşeni şi Vlădeni

Update: 99 de cereri au fost preluate în cadrul acţiunii în cele 2 comune. Staţia mobilă de preluare a cererilor şi imaginii în vederea eliberării unor noi acte de identate se deplasează în data de 23.11.2017 în comunele: Andrieşeni - ora 10:00 Vlădeni - ora 13:00 Pentru detalii contactaţi Secţia de poliţie din comună.

22.11.2017

Ghidul încheierii căsătoriei civile

Ghidul încheierii căsătoriei civile

Dragi miri, din dorinţa de a clarifica şi a vă îndruma eficient vă punem la dispoziţie Ghidul încheierii căsătoriei civile în care am cuprins cele mai frecvente întrebări adresate ofiţerului de stare civilă. Important: Programarea online nu este obligatorie în vederea încheierii căsătoriei. Vă dorim Casă de Piatră, sănătate şi petrecere frumoasă !

13.07.2017

Verificaţi perioada de valabilitate a buletinului!

Verificaţi perioada de valabilitate a buletinului!

  În vederea evitării unor situaţii neplăcute vă recomandăm să verificaţi data la care expiră actul de identitate(este ziua noastră de naştere) şi vă reamintim că aveţi obligaţia să solicitaţi eliberarea unei noi cărţi de identitate, astfel: - cu minim 15 zile şi maxim 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate;   - în termen de 15 zile de la producerea unor modificări în statutul civil sau ca urmare (...)

21.11.2016

Raport activitate semestrul I - evidenţa persoanelor

Raport activitate semestrul I - evidenţa persoanelor

Serviciul de evidenţă a persoanelor Iaşi deserveşte 540.000 de locuitori din municipiul Iaşi dar şi din 26 de comune arondate.          În primele 6 luni la Serviciul de evidenţă a persoanelor Iaşi am înregistrat un număr de 30.727 de cereri pentru eliberarea unui nou act de identitate sau a unei vize de reşedinţă. Din cele 30.727 de cereri înregistrate 26.725 au fost pentru cărţi de identitate, 1.393 pentru cărţi de identitate provizorii (...)

10.07.2017

acasa de la 11 la 20 din 39

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

+40 / 232.410.314
+40 / 232.244.586

stareacivila@dlep-iasi.ro

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

+40 / 332.803.160

+40 / 332.803.161

evp@dlep-iasi.ro

Proiect realizat cu sprijinul gratuit al WebMagnat
Essential SSL