Noutăţi

dlep iasi

Posibilitate eliberare acte identitate la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași

Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași eliberează acte de identitate și înscrierea mențiunii de stabilire a reședinței NUMAI  PENTRU SOLUȚIONAREA UNOR CAZURI DEOSEBITE (motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare, alte motive justificate). PROGRAMARE PREALABILĂ LA NUMĂRUL DE TELEFON 0735.531.609 (zilnic (...)

18.01.2021

dlep iasi

Anexa 24 - Modificare program de lucru

    În perioada 13 iulie - 31 august 2021 programul de lucru cu publicul la Anexa 24 va fi următorul:         LUNI, MARȚI, MIERCURI 08:30-12:00, 14:00-15:30 JOI 08:30-11:00 VINERI 08:30-12:00

12.07.2021

dlep iasi

Important pentru persoanele care solicită eliberarea cărţii de identitate

- Accesul în sediu se face prin intrarea principală în Iulius Mall și va fi permis cu 10 minute înainte de ora programată. - Triajul epidemiologic (verificarea temperaturii), purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii. - Recomandăm listarea cererii și completarea înainte de a veni la sediu. - Recomandăm plata taxelor (...)

23.06.2021

dlep iasi

Comunicat privind oficierea căsătoriei în afara sediului Stării Civile

    În cazul oficierii căsătoriilor în alte locaţii de pe raza municipiului Iaşi, în afara sediului Serviciului de Stare Civilă, amenajarea spaţiului şi asigurarea condiţiilor necesare desfăşurării ceremoniei este în atribuţiile viitorilor soţi şi nu a instituţiei noastre.

17.05.2021

dlep iasi

Programare Online Transcrieri

  Sistemul de programare on-line pentru perioada următoare se deschide în ultima zi de joi a perioadei curente în intervalul 13:00 - 13:30 și va fi funcțional întreaga perioadă (2 săptămâni).

18.02.2021

dlep iasi

Modalități de plată a taxelor de stare civilă și evidența persoanelor

      Taxe pe linie de stare civilă 2021 procesare dosar (eliberare duplicat/Anexa 24/Anexa 9/alte dovezi/etc.) 13 lei   divorț pe cale administrativă 550 lei       NU EXISTĂ TAXĂ DE URGENŢĂ pentru eliberarea certificatelor de stare civilă. NU SE PERCEP TAXE FOTO-VIDEO la oficierea căsătoriei.           Taxe pe linie de evidenţă a persoanelor 2021 act (...)

15.02.2021

dlep iasi

Birou special pentru VIZE DE RESEDINȚĂ (FLOTANT)

  Pentru depunerea cererii pentru STABILIREA REȘEDINȚEI am deschis BIROUL nr. 7.  Programare online - click aici Acte necesare - cererea pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 19, la care anexează următoarele documente: - actul de identitate în care urmează a se înscrie menţiunea de stabilire a reşedinţei; - documentul cu care se face dovada (...)

15.02.2021

dlep iasi

Cele mai frecvente prenume atribuite copiilor născuţi în municipiul Iaşi în anul 2020

În anul 2020 la Serviciul de stare civilă Iaşi au fost înregistrate 7.541 acte de naștere, din care 3.707 fete și 3.834 băieți. Cele mai frecvente prenume alese de părinți sunt Andrei, Ștefan, Alexandru respectiv Maria, Ioana sau Elena. Lunile cu cele mai multe acte de naştere întocmite au fost octombrie (751), iunie (745) și septembrie (695). În conformitate cu legislaţia în materia actelor de stare civilă înregistrarea (...)

13.01.2021

dlep iasi

FOARTE IMPORTANT! Noutate la transcrieri!

 Ca urmare a creșterii numărului de persoane care solicită telefonic să depună dosare de transcriere respectiv să li se elibereze certificatele , pentru asigurarea accesului echitabil al tuturor cetățenilor la acest serviciu, începând cu data de 23.11.2020 o persoană are dreptul la câte o singură programare pe săptămână pentru depunere respectiv eliberare.

17.11.2020

acasa de la 11 la 20 din 57

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact: